دهمین همایش نام تجاری
«همایش برندینگ» با رویکرد «سیستمسازی و ماندگاری برند» برای دهمین سال متوالی با حضور اساتید برجسته حوزه برند و جمعی از مدیران و فعالان حوزههای صنعتی و اقتصادی و ۷۳ شرکت بخش خصوصی اعم از صنفی و صنعتی در مشهد با عنوان این مطلب که «نگاه به این همایش توسعه واحدهای تولیدی است»، با حمایت و همکاری «سازمان صمت خراسان رضوی، استانداری، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی استان مشهد» برگزار شد.
سخنرانان ویژه برنامه:
جناب آقای احمداثنی عشری «نایب رئیس انجمن مدیران صنایع خراسان»
جناب آقای بهنود الله وردی نیک «دکترای حرفهای کسب و کار»
جناب آقای فرزاد مقدم «دکترای کسب و کار»
جناب آقای محمدمهدی باقری «مدیر هلدینگ نگین توس»
در این

در مقدمه جناب آقای امیرمهدی مرادی ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان و با اشاره به اینکه این همایش از نظر سیستم ارزیابی و معرفی برندها در استان خراسان رضوی منحصر بهفرد است افزودند: پنج سال اول بر آموزش تأکید داشتیم و پنج سال دوم تلاش کردیم آموزشها را به عمل تبدیل کنیم. همچنین برندها و واحدهای شرکت کننده در همایش را مورد ارزیابی قرار دهیم تا بتوانیم نقاط قوت و ضعف یک برند را بشناسیم. امروز که وارد دهه دوم این سلسله همایشها شدیم براساس ارزیابی صورت گرفته بیش از ۷۰درصد شرکت کنندگان معتقدند این همایشها باید ادامه یابد و تلاش داریم این همایش در زمره «همایشهای ملّی» قرار بگیرد. همچنین وی افزود: حمایت از برندهای ملی، توانمندسازی برندها و رونق اقتصادی، نقش برند در توسعه کسب و کار و حمایت و رفع موانع توسعه برندهای ملی نیز شعار ادوار در سالهای ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ بود که اتفاقات خوبی را نیز در این حوزه رقم زد.
در ادامه جناب آقای مهندس محمدمهدی باقری «مدیر هلدینگ نگین» با اشاره به فعالیتهای هلدینگ و شرکتهای زیرنظر آن در زمینههای تولید، «گروه ساختمانی لحظه» با ارائه خدمات هتلی در قالب ساختمان مسکونی، تحقق وعدهها توسط برند، بازرگانی داخلی و خارجی، ایجاد ثبات اقتصادی در کسب و کار، حمل و نقل داخلی و خارجی و کمتوجهی به این حوزه و همچنین در رابطه با ساماندهی مشاغل مزاحم و پراکنده در مشهد مطالب تأملبرانگیزی را بیان کردند.
در بخش پایانی همایش برندینگ جناب آقای فرزاد مقدم، به تاریخچه و ویژگی برندهای تجاری دنیا اشاره کردند و گفتند: راز ماندگاری برندها در دنیا، سیستم سازی است تا بعد از گذشت سالها از عمر برند و رفت و آمد نسلهای مختلف، به آن خللی وارد نشود و با بیان این نکته که سن برندها در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است افزودند: در دستههای مختلف برندها، میانگین سنی آنها نشان دهندهی پایداری آن برند است که در برخی موارد، عمر آنها به بیش از ۱۰۰ سال میرسد درحالیکه ایران با قبرستان برندها مواجه است و عمر برندهایی که سن آنها به ۱۰۰سال برسد انگشت شمار است.